Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Maslova N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Maslova N. Leadgeneration as a part of the customer orientation of a bank [Електронний ресурс] / N. Maslova // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 6. - С. 84-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_6_8
| 2. |
Virnina N. A. Re-classification of the neglected variable V480 Aql [Електронний ресурс] / N. A. Virnina, N. Maslova, T. Krajci // Odessa astronomical publications. - 2014. - Vol. 27(2). - С. 156-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oap_2014_27_2_15
| 3. |
Vorobei Y. The role of digital media for digital trade in banking services in a volatile environment [Електронний ресурс] / Y. Vorobei, N. Maslova, A. Khmeliuk, G. Bekmagambetova, R. Miroshnyk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 5. - С. 54-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_5_7 У 21 столітті європейська банківська система переживає період фундаментальних структурних змін, спричинених глобальними проблемами, які визначатимуть її майбутню здатність обслуговувати фінансові потреби економіки на цифрових платформах. Мета дослідження - вивчення впливу електронних соціальних мереж на ефективність електронного банкінгу в умовах нестабільності банківського сектору. Емпіричну модель визначення впливу цифрових медіа розроблено на основі теоретичних концепцій і перевірено на вибірці з 307 респондентів банківських установ (UniCredit, Re-iffeisen, PrivatGroup) та 2800 споживачів банківських послуг кількісними методами, а також використано економіко-статистичні методи розрахунку. Отримані результати показують, що цифрові соціальні медіа досить сильно впливають (r = 0,788) на формування лояльності споживачів і збільшення показників цифрової торгівлі банківськими послугами. Теоретичне значення цього дослідження полягає в узагальненні наукових підходів до створення концептуальної методики визначення ефективності залучення цифрових медіа-ресурсів як маркетингового інструменту підвищення ефективності цифрової торгівлі банківськими послугами. Ключовим практичним аспектом є поєднання теоретичних підходів і досвіду бізнесу в оптимізації та вдосконаленні використання електронних соціальних медіа в торгівлі банківськими послугами в складний період економічного розвитку.
|
|
|